2015/10/28

Projekt blogowy PRZYGODY Z KSIĄŻKĄ 3

Pisząc bloga mam okazję podziwiać prace innych oraz uczetniczyć w ciekawych projektach. Przeglądając nowe posty natrafiłam na świetną akcję PRZYGODY Z KSIĄŻKĄ 3 , która mnie bardzo zainteresowała i zmotywowała do działania. Polega ona na tworzeniu wpisów na temat książek dla dzieci. 




Pracując w przedszkolu mam na codzień do czynienia z książkami dla dzieci, dlatego też postanowiłam spróbować swoich sił i wziąć udział w projekcie. W mojej grupie dzieci mogą przynosić dowolne pozycje czytelnicze z domu, które czytam im podczas odpoczynku poobiedniego. 
Jeśli jesteście zainteresowani recenzjami książek zachęcam Was do zapoznania się z wszystkimi blogami uczestniczącymi w akcji, a znajdziecie je tu: BLOGI W PROJEKCIE. Tymczasem biorę się do działania i juz wkrotce wrzucam link do opisu ciekawej książki:)

K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz