2015/05/18

UPOMINEK DLA TATY

Zainspirowana pomysłem koleżanki klik na upominek z okazji zbliżających się Dni Mamy i Taty, postanowiłam go trochę zmodyfikować i dostosować do dzieci 3-letnich. Doszłam do wniosku, że dziecięca rączka wygląda na tyle uroczo, że spokojnie może zastąpić kwiatek:)

Przedszkolny Artysta


Do wykonania obrazków potrzebne są:

* sztywne kartki A4 w kolorze żółtym przecięte na pół
* kawałki pociętej gąbki do stemplowania
* farby akrylowe
* tektura karbowana
* białe kartki do odrysowywania rączek

Na początku należy odrysować każdemu dziecku dłoń i wyciąć powstały szablon. Szablon dłoni trzeba umieścić na żółtej (bądź innej) kartce i zacząć stemplowanie gąbką.

Przedszkolny Artysta

Po odbiciu stempelków wystarczy odłączyć szablon dłoni:

Przedszkolny Artysta

W ten oto prosty sposób powstają obrazki gotowe do ozdobienia ramką:

Przedszkolny Artysta

Przedszkolny Artysta

Brzegi kartki trzeba posmarować płynnym klejem i zamocować do nich paski tektury:

Przedszkolny Artysta

Efekt końcowy:

Przedszkolny Artysta

K.









3 komentarze:

  1. Anonimowy5/18/2015

    bardzo mily prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję:) mam nadzieję, że się spodoba tatusiom:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest idealny prezent dla taty :) Ja gdybym dostał taki prezent od mojego synka bardzo bym się ucieszył a ramkę powiesił w moim gabinecie :)

    OdpowiedzUsuń